Service & Reparation

Vi ønsker at yde den hurtigste og bedst mulige service!
Ved ønske om reparation, bestilling af reservedele eller anden service, skal du udfylde vores serviceskema, som du finder via linket nedenfor.
Du vil efter registrering af din sag modtage et sagsnummer, og din sag vil blive behandlet indenfor 24 timer.
For den videre sagsbehandling har vi brug for din kvittering og også gerne billeder/video. Du kan imidlertidig ikke uploade filer i denne formular og heller ikke i vores auto-reply mail, så afvent venligst, at vi anmoder om det, når vi kontakter dig igen.
Serviceskemaet skal altid udfyldes ved reklamationer eller efterspørgsel af reservedele. For at vi kan hjælpe dig på den bedste og hurtigste måde, er det vigtigt, at skemaet bliver udfyldt så detaljeret som muligt – meget gerne med billeder og/eller video.
Husk venligst, at vi skal bruge:
- Produkttype og modelnavn
- Serienummer
- Forhandler
- Kopi af kvittering
Bemærk venligst, at reklamationer uden serienummer ikke godkendes.
Download af servicematerialer og videoer
Når du klikker på nedenstående kategorier, bliver du ledt over til vores Dropbox, hvor du kan finde servicematerialer og videoer.
Professionel service og rådgivning
Vi går meget op i, at du får en god oplevelse, når du handler hos os. Derfor har vi stort fokus på kvalitetsudstyr, så du altid får de bedste produkter på markedet, og derudover lægger vi også stor vægt på at yde god service og professionel rådgivning.
Har du spørgsmål til serviceafdelingen, som ikke vedrører reparation samt reservedele, så send venligst en mail til service@livingsport.dk.
Åbningstider: Mandag til fredag kl. 9.00-15.00.